همزمان با اربعین حسینی مردم منوجان کاروان جاماندگان کربلا با راه اندازی کاروان نمادین اسرای شام مسیر 50 کیلومتری روستای مهرآباد تا بقعه متبرکه فضل ابن عباس را طی نمودند.

شیعه وسنی وپیاده روی 50کیلومتری بیاد کربلابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،موکب شهید اصحاب رسانه محسن خزائی در روستای دورافتاده و محروم مهرآباد بیاد این شهید هم بر گزار بود.

پورحیدری عضو شورای ده مهرآبادگفت :همه ما شهید خزائی هستیم و راه ایشان ادمه دارد و ما با برپایی این موکب خواستیم بگوییم ما تا پای جان ایستاده ایم و از هیچ دشمنی هراس نداریم.

حضور افراد مسنی که با سختی در این پیاده روی شرکت کرده بودند نشان از عشق به حسین دارد.

تجمع شیعه وسنی وپیاده روی 50کیلومتری حسینی

حجت السلام مصیب رزاقپور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در کهنوج در اجتماع بزرگ مردم منوجان در بقعه متبرکه فضل ابن عباس گفت :اربعین بزرگترین اجتماعی است که وحدت خلق میکند .

وی افزود : امروز وهابیون و داعش در تلاش هستند اربعین را تضعیف کنند و این اجتماع را از بین ببرند.

رزاقپور بیان کرد : عشق به حسین مرز ندارد و الان فراگیر شده است بطوری که امروز مشاهده میکنیداز سراسر دنیا حتی ازکشورهای اروپائی خود را به این اجتماع بزرگ می رسانند و دراین اجتماع  شعیه سنی مسیحی و دیگر ادیان حضور دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  درکهنوج خاطر نشان کرد : امروز بر خلاف آمریکا و اسرائیل که تلاش کردند با بوجود آوردن شیعه انگلیسی و حمایت از وهابیون این حضور را از بین ببرند اما هرسال سیل عظیم عاشقان ابا عبدلله الحسین (ع)یشتر شده است .

رزاقپور اظهار کرد : آمریکا و اسرائیل با بوجود آوردن داعش و حمایت از وهابیون سعی در ایجاد رعب و وحشت و ترساندن مردم و تضعیف نهضت عاشورا و از بین بردن اربعین کردند که برخلاف تصورشان  باعشق به اهل بیت و سالار شهیدان این مسئله جهانی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درکهنوج تصریح کرد : امروز با درایت رهبر معظم انقلاب جلو حرکت پلید وهابیون گرفته شده  و اجازه کوچکترین نفوذی به آنان داده نخواهد شد.

تجمع شیعه وسنی وپیاده روی 50کیلومتری حسینی

وی با اشاره به حضور جابر ابن عبدالله انصاری به عنوان اولین زائر اربعین افزود امرود : الان شاهد حضور میلیونی زائر اربعین حسینی هستیم.

یاد آور می شود :همزمان با اربعین حسینی مردم منوجان مسیر 50کیلومتری بقعه متبرکه فضل این عباس این شهرستان را با راهیمایی و درست کردن کاروانهای نمادین اسرا و همراهی آنان طی کردن و عشق و ارادت خود به سالار شهیدان و مظلومیت زینب (س) رانشان دادند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار