نماینده ولی فقیه دراستان کرمان در جلسه شورای اداری ، بر وحدت شیعه و سنی در استان تاکید کرد و گفت: هر گونه اهانت به هر گروه به هیچ عنوان پذیرفته نیست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت الله جعفری افزود: امام راحل (ره) تفرقه ای را که استعمار میان شیعه و سنی ایجاد کرده بود به وحدت تبدیل کرد .

وی گذری به موضوع آسیبهای اجتماعی زد و گفت: این موضوع به جد جامعه را تهدید می کند و انقلاب و نظام را به مخاطره انداخته است .
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد : بد حجابی در جامعه در حال تبدیل شدن به بی حجابی است و ما هم در مواجهه با این موضوع حیران و سرگردانیم و متاسفانه مدیران بلند پایه نظام هم سکوت کرده اند .
وی افزود: اگر این آسیبها روز به روز گسترش یابد دیگر نظام اسلامی به معنای واقعی کلمه قابل طرح نخواهد بود
رزم حسینی استاندار نیز در این جلسه با اشاره به برپایی یک هفته ای بیمارستان صحرایی در زهکلوت گفت: در طول یک هفته ، مراجعات بسیاری به این بیمارستان در منطقه انجام می شود و در جاهایی که ساخت بیمارستان صرفه اقتصادی ندارد ایجاد بیمارستان صحرایی می تواند مدل خوبی باشد .
وی همچنین بر افزایش دانش کشاورزی در مناطق مختلف استان تاکید کرد و گفت: خدمات زیربنایی به روستاهای دوردست رفته ولی مردم اقتصاد پایداری ندارند و طرح تجمیع روستاها باید تهیه و خدمات رسانی یکجا انجام شود .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تفرقه ، شیعه و سنی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار