شکایت نامزد انتخابات درون حزبی در فرانسه از روند رای گیری

نامزد انتخابات درون حزبی در فرانسه از روند رای گیری و برگزاری انتخابات شکایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد:‌ انتخابات درون حزبی احزاب راست و میانه برای برگزیدن نامزد جناح راست در انتخابات ریاست جمهوری سال دو هزار و هفده فرانسه برگزار شد.

نتیجه انتخابات هنوز مشخص نیست، اما اردوگاه فرانسوا فیون، نخست وزیر سابق و یکی از نامزدهای این رقابت ها اعلام کرده است که به چگونگی برگزاری انتخابات معترض است و قصد شکایت به مقامات ذی ربط را دارد.

گزارشگر این شبکه در برابر مقر انتخاباتی فیون گفت: پاتریک استفانینی، مدیر مبارزات انتخاباتی فیون در گفت و گو با خبرنگاران از بروز برخی کاستی ها و حوادث در انتخابات به ویژه در نوئی شکایت کرد.

وی تاکید کرد که پس از پایان زمان تعیین شده برای رای گیری، شمار زیادی از رای دهندگان آراء خود را به صندوق ها ریخته اند. ژروم شارتیه، از نزدیکان فرانسوا فیون نیز اعلام کرد که در این خصوص شکایتی به مقامات برگزار کننده انتخابات ارائه شده است.

فرانسوا فیون خاطر نشان کرد که پس از انتشار اولین آمارهای انتخاباتی اظهار نظر خواهد کرد. همانطور که می دانید اولین گزارش ها از نتیجه انتخابات درون حزبی حدود ساعت بیست و دو منتشر خواهند شد. اما با توجه به این شکایت ممکن است که این زمان تغییر کند.

باید خاطر نشان کرد که با توجه به نزدیکی آراء کسب شده از سوی نامزدها و  همچنین تغییر نظر رای دهندگان در لحظه آخر و پیش از رای گیری اوضاع پرتنش است. باید دید که کدام نامزدها از بسیج گسترده مردم برای شرکت در انتخابات بهره بیشتری خواهند برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار