رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان ریگان گفت: با استخراج معادن مرمر و صادرات آن تحولی اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه به وجود می آید.

تحولی اقتصادی با صادرات سنگ مرمر در ریگانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ پرویز جلالی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ریگان با اشاره به مرغوبیت سنگ مرمر ریگان و بازدید کارشناسان کشور چین از این معادن بیان کرد: تاکنون بیش از هزار تن سنگ مرمر به ارزش ریالی 750 میلیارد ریال از شهرستان ریگان به کشور چین ارسال شده است.

وی با بیان اینکه گواهی استخراج 2 معدن مس و آهن در این شهرستان صادر شده است گفت: بزودی عملیات استخراج از این معادن آغاز می شود.

جلالی با بیان اینکه سه معدن در ریگان در حال فعالیت است افزود: تاکنون معادن مس و سنگ مرمر این شهرستان مورد استخراج قرار گرفته است.

وی افزود: استان کرمان دارای پهنه های معدنی زیادی است که بخشی از این پهنه معدنی در شهرستان ریگان قرار دارد و بزودی کار استخراج در این پهنه معدنی انجام خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان گفت: بیش از 38 محدوده معدنی در شهرستان ریگان قرار دارد که این محدودها دارای معادن غنی مس، آهن پلاسری، سنگ مرمر و غیره است.

وی با بیان اینکه مسئولان ریگان از سرمایه گذاران این شهرستان حمایت می کنند بیان کرد: افرادی که قصد سرمایه گذاری در شهرستان ریگان را داشته باشند از پرداخت مالیات معاف می شوند.

انتهاتی پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار