کرمان؛

پیاده رویی اربعین نمایشی از قدرت و انسجام جهان اسلام است

امام جمعه ریگان گفت:راهپیمایی اربعین هشداری است که امروز جهان اسلام باید متحد و منسجم در مقابل تروریست‌های متجاوز بایستاد .

پیاده رویی اربعین نمایشی از قدرت و انسجام جهان اسلام استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ امام جمعه ریگان در خطبه های نماز وحد ت افرین جمعه شهرستان  به هفته  بسیج اشاره نمود و اظهار داشت: امام خمینی( ره )در فضیلت بسیج فرمودند تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی از الطاف وبرکات جلیه خداوند است که به ملت ایران ارزانی شد .

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه روحیه شهادت طلبی در میان بسیجیان فتح الفتوح است بیان داشت: امروز متاسفانه برخی روحیه کم کردن دشمنی ها را در مقابل دشمن فتح الفتوح می دانند . 

وی به شهادت شهید خزایی در حلب اشاره نمود واظهار داشت شهید خزایی از جمله خبر نگاران جان بر کفی بود که در چند متری تروریست های تکفیری نزدیک می شد وبا مسولیت خبرنگاری که داشت چهره زشت تروریست ها را افشا می نمود .

امام جمعه ریگان اظهار داشت: شهید خزایی مایه وحشت ورعب در دل استکبار وداعش ایجاد نموده بود وروحیه رزمندگان را در مقابل تروریست ها دو چندان نموده بود . 

رنجبر ماهانی با تسلیت فرار رسیدن اربعین امام حسین ع از دولت عراق ونیروهای نظامی و امنیتی در داخل وخارج از کشور که امنیت زائران را تامین می نمایند تقدیر وتشکر نمود . 

وی از کسانی که هدایایی را جهت مراسم اربعین امام حسین ع اهدا نموده بودند تقدیر وتشکر نمود . 

امام جمعه ریگان گفت: پیاده رویی میلیونی اربعین  زائران امام حسین (ع )نمایشی است از قدرت وانسجام عزت و ابهت ویکپارچگی جهان اسلام اعم از شیعه، سنی واقلیت های دینی ومذهبی که باعث شکست استکبار وشکست تروریسم های که قصد تجاوز به حریم ال  البیت پیغمبر را دارند .

رنجبر ماهانی افزود این راهپیمایی اربعین هشداری است برای انها که امروز جهان اسلام باید متحد  در مقابل تروریست ها ی خونخوار و متجاوز بایستاد . 

وی گفت این حرکت پیاده رویی ستودنی است واین حرکت پیاده رویی اربعین سرمایه  است که ضامن بقای کشور است .

امام جمعه ریگان به دیدار ولی امر مسلمین با مردم اصفهان اشاره نمود و اظهار داشت معظم له فرمودند مهمترین نیاز کشور بصیرت سیاسی است نبود ، بصیرت موجب می شود انسان مجذوب مواردی شود که جاذبه ندارد .

رنجبر ماهانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم عادی از برخی نخبگان بصیرت انها بالاتر است بیان داشت امروز در سرتاسر کشور همیشه مردم عادی چند قدم جلوتر از برخی از مسولین در بصیرت دهی وبصیرت شناسی قدم برداشته وقدم می نهند.
 
وی گفت: معظم له در 13ابان نیز فرمودند ما باید روحیه انقلابی داشته باشیم مشکلات خودمان را از درون حل کنیم . 

امام جمعه ریگان اظهار داشت: امروز عده ای  طرح تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران زمزمه ان را دارند که این حاکی از نبودن بصیرت سیاسی  است  که رهبر عظیم الشان فرمودند . 

رنجبر ماهانی گفت: کسانی که  طرح دفتر اتحادیه اروپا را در ایران دارند به دنبال چه هستند برخی این دفتر را جز نفوذ وجاسوسی چیز دیگری نمی دانند . 

وی گفت: امیدواریم دولتمردان ما این دفتر را باز نکنند که اگر باز شود ملت با بصیرت ان را خواهند بست .

امام جمعه ریگان به تصادفات شهرستان اشاره نمود واظهار داشت: اکثر این تصادفات مربوط به موتور سواران دانش اموز می باشد که تعدادی از خانوادها را داغدار نموده است . 

رنجبر ماهانی گفت: در گوشه وکنار شهرستان مشاهده می شود  فرهنگ رانندگی در شهرستان ریگان ضعیف است ومقررات راهنمایی ورانندگی در این شهرستان مراعات نمی شود . 

وی گفت: فرزندان کم سن وسال بدون گواهینامه مسیر منزل تا مدرسه با موتور سیکلت به مدرسه می روند که با تصادف نمودن انها خانوادهایی در شهرستان داغدار میشود . 

امام جمعه ریگان از نیروی انتظامی خواست مطابق با قوانین  با این افراد بر خورد شود و افزود: اموزش وپرورش و مدارس و والدین با جلساتی استفاده بهینه همراه با رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی در دستور کار قرار داده شودتا 
شاهد این گونه حوادث دلخراش نباشیم . 

وی گفت : فرهنگ صحیح رانندگی را باید اول از خانه وخانواده شروع کنیم زیرا الگو پذیری فرزندان از والدین می باشد. 

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، امام جمعه ، ریگان ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار