کشتی کرمانشاه حیات دوباره ای پیدا کرده و از رکود خارج شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: خوشبختانه امروز و پس از برگزاری رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می توان ادعا کرد که کشتی کرمانشاه حیات دوباره ای پیدا کرده و از رکود خارج شده است.

مجتبی جوهری گفت: کشتی کرمانشاه پس از یک دوره رکود، طی یکی دو سال اخیر جان تازه ای گرفته و خوشبختانه بازهم دارد به روزهای اوجش برمی گردد.

وی سرمایه گذاری در بخش پایه و رده های سنی نوجوانان و جوانان را یکی از مهمترین دلایل پیشرفت اخیر کشتی کرمانشاه عنوان کرد و گفت: جوانگرایی و توجه به رده های پایه هرگز کسی را پشیمان نکرده است.

جوهری گفت: تیم های کشتی فرنگی و آزاد کرمانشاه که در رقابت های قهرمانی کشور قهرمان و نایب قهرمان شدند اکثرا نوجوانان و جوانانی بودند که طی یکی دوسال اخیر روی آن ها سرمایه گذاری شد و امروز این افتخار را برای کشتی کرمانشاه آفریدند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین از توان و پتانسیل بالای استان در برگزاری رویدادهای مهم ورزشی نیز سخن گفت و افزود: میزبانی این رقابت ها که همه تیم های حاضر چه در بخش آزاد و چه در فرنگی از آن رضایت داشتند بیانگر توانمندی استان در میزبانی چنین رویدادهایی است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کشتی ، حیات ، دوباره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.