کرمانشاه؛

مسابقه های اخیر قهرمانی کشور یکی از بی نظیرترین رقابت های کشتی کشور

مسابقات اخیر کشتی قهرمانی کشور یکی از بی نظیرترین رقابت های کشتی در سطح کشور بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: مسابقات اخیر کشتی قهرمانی کشور یکی از بی نظیرترین رقابت های کشتی در سطح کشور بود که به میزبانی کرمانشاه و به عالی ترین شکل ممکن برگزار شد.

منصور کیانی گفت: در این رقابت ها بهترین امکانات برای تیم ها و کشتی گیران حاضر فراهم شد به گونه ای که همه آن ها در نامه ای به مسوولان فدراسیون از میزبانی کرمانشاه قدردانی کردند.

وی همچنین با بیان اینکه رقابت ها در سطح بالایی برگزار شد، گفت: تیم های شرکت کننده همه با بهترین نفرات خود در این دوره شرکت کرده بودند، هرچند ملی پوشان ایران در رقابت های جهانی حضور نداشتند.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: تیم کشتی فرنگی کرمانشاه با اقتدار توانست همه رقبا را شکست دهد و ضمن کسب مقام قهرمانی به رقابت ها دسته الف که بالاترین سطح رقابت های کشتی است، صعود کند.

کیانی خاطرنشان کرد: در آزاد نیز تیم کرمانشاه مسابقات بسیار خوبی برگزار کرد و توانست با شایستگی فینالیست شود و حتی توان شکست تیم مازندران در دیدار فینال را نیز داشت اما غافلگیر شدن بهروزی راد و ضربه فنی شدن او، شرایط را تغییر داد.

وی گفت: اگر بهروزی راد مسابقه خود را پیروز می شد دو تیم چهار بر چهار مساوی می شدند و تیم کرمانشاه می توانست با امتیاز فنی به قهرمانی دست یابد.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: تیم کرمانشاه در حالی به سختی و با بدشانسی پنج بر سه مغلوب مازندران شد که همین تیم توانسته بود تهران قدرتمند را با حساب 6 بر 2 شکست دهد.

کیانی همچنین از پیشرفت کشتی کرمانشاه طی یکی دو سال اخیر صحبت کرد و گفت: خوشبختانه روند رو به جلویی داشته ایم و انشاالله اگر همین روند ادامه یابد طی یکی دو سال آینده می توانیم در سطح اول کشتی ایران حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مسابقه ، کشور ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.