بسیج امروز به تفکر غالب در کشور و کشورهای جهان تبدیل شده و نقش آفرینی این نیروی مردمی منافع استکبار را به خطر انداخته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت‌الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار دانشجویان بسیجی استان با بیان اینکه تفکر بسیج در حال تبدیل شدن به یک گفتمان جهانی است گفت: این گفتمان ارزشمند منافع استکبار و استعماری غربی ها را در کشورهای اسلامی با مشکلات جدی روبرو کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه دفاع از دین و انقلاب همواره آماده بوده است، افزود : بسیج هیچگاه در برابر انحراف ها و فتنه ها سکوت نکرده و در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام با قدرت ایستاده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور در صحنه بسیج و بسیجیان بسیاری از فتنه های دشمنان را که علیه انقلاب طراحی کرده بودند خنثی کرد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه امروز بسیاری از کشورهای بحران زده منطقه با بهره گیری از الگوی بسیج دشمن خطرناک تکفیری را از خاک خود بیرون راندند، افزود: امنیت امروز کشور در برابر فضای ناامن و بحران زده منطقه به دلیل هوشیاری و بصیرت نیروهای مردمی همچون بسیج است.

وی به برخی اظهارات ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی علیه ایران اشاره کرد و گفت: عمل کردن به آن اظهارات برای ترامپ هزینه های سنگینی در پی خواهد داشت.

وی افزود : تا زمانی که فکر بسیجی در این کشور ودیگر نقاط جهان حاکم است امثال ترامپ نمی توانند اقدامی انجام بدهند.

شهرام نوری مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران نیز با بیان اینکه 3 هزار دانشجوی بسیجی مازندران در اردوهای جهادی حضوردارند گفت: در این اردوی جهادی علاوه بر ارائه خدمات به مناطق محروم مازندران و استان دیگر و مناطق محروم خارج از کشور نیز در حوزه سازندگی بسیجیان خدمات ارائه می دهند .

وی با بیان اینکه ایجاد هشت خانه محروم، اجرای طرح‌های آب‌رسانی به روستاها و ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم را از اقدامات عمرانی بسیج سازندگی دانشجویی است افزود: این طرح امسال نیز با مشارکت بیشتر دانشجویان پیگیری و اجرایی می‎شود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: در طرح ولایت تابستان امسال 200 تن از دانشجویان نخبه بسیجی با حضور 25 استاد برتر کشوری حضور داشتند.

در این دیدار از بسیجیان نمونه و نخبه قدرانی شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.