کرمان؛

اعزام یکصد مبلغ برای برنامه های دهه آخر ماه صفر

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان از اعزام یکصد روحانی مبلغ جهت پوشش برنامه دهه آخر صفر و هفته وقف به مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام سید رضا فاطمی با اشاره به فرا رسیدن برنامه های عزاداری در دهه آخر ماه صفر و مقارن بودن ابن ایام با هفته وقف اظهارکرد:تعداد 116 روحانی و مبلغ اعزامی از سوی اداره کل اوقاف استان کرمان به مناطق محروم وآستان امامزادگان شاخص کرمان اعزام می شوند

وی هدف از اجرای این برنامه را نشر فرهنگ معارف اسلامی و ترویج فرهنگ وقف در جامعه بیان کرد و افزود: این مهم در راستای اجرای ویژه برنامه طرح" بصیرت عاشورایی" سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همه ساله در ایام محرم صورت می گیرد.

وی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در دهه آخر ماه صفر، گفت: در برخی از بقاع مبترکه شاخص خیمه‌های معرفت برپا می‌شود که پاسخگویی به شبهات دینی، سخنرانی‌های چند رسانه‌ای، مشاوره در زمینه‌های فرهنگی و دینی از جمله موضوعاتی است که توسط مبلغان در خیمه های معرفت مطرح می شود.

فاطمی گفت: تعداد 30 نفر از مبلغین اعزامی جهت برپایی خیمه های معرفت حسینی در اماکن متبرکه شاخص استان حضور دارندو همچنین تعداد76 مبلغ دینی تا آخر ماه صفر به مناطق جنوبی و محروم استان جهت تبلیغ فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام)اعزام خواهندشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار