کرمان؛

افتتاح و کلنگ زنی 40پروژه در هفته وقف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اعلام برنامه های هفته وقف گفت: طی این هفته در استان کرمان در حوزه امامزادگان بیش از 40 پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام"محمد قاسمی زاده" امروز در نشست خبری برنامه های هفته وقف در کرمان با اشاره به عملکرد اوقاف استان کرمان در ایام اربعین گفت: در مراسم اربعین امسال 40 برنامه در سطح 40 بقعه شاخص سطح استان کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه های اوقاف در دهه پایانی ماه صفر گفت: در 37 بقعه شاخص استان در سالروز رحلت پیامبر و شهادت امام حسن علیه السلام برنامه "لبیک یا رسول الله" اجرا می شود .

حجت الاسلام قاسمی زاده افزود:در دهه وقف در استان کرمان در حوزه امامزادگان بیش از 40 پروژه افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید استاندار از اداره کل اوقاف و سامانه جامع اطلاعات موقوفات و دیدار با همکاران در اوقاف، همایش های تجلیل از اصحاب وقف، ائمه جمعه، بانوان و وقف، برپایی 17 خیمه معرفت در بقاع متبرکه، غبارروبی گلزارهای شهداء، پخش 10 مستند تولیدی از سیمای مرکز کرمان و ... از جمله برنامه های دهه وقف در استان کرمان است.

حجت الاسلام قاسمی زاده یادآورشد : در 55 نقطه استان کرمان نماز جمعه برگزار می شود که ائمه جمعه در خطبه های نماز در دهه وقف به مسئله وقف می پردازند و به زودی پنجاه و ششمین نماز جمعه استان در محی آباد برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: وقف ، افتتاح پروژه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار