صدا وسیمای مرکز آبادان در اربعین حسینی علاوه بر تولید برنامه‌های ویژه ارتباط‌های زنده متعددی را با شبکه‌های مختلف برقرار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان تبیین اربعین حسینی را اولویت کاری صدا و سیما دانست و گفت: در حوزه سیما 600 دقیقه ویژه برنامه مرز عاشقی از مرز بین المللی شلمچه به روی آنتن برد و 5 هزار و پانصد دقیقه ارتباط زنده با شبکه های سراسری در ویژه برنامه بدرقه زوار برقرار شد.

داریوش دبیقی افزود: حوزه صدا نیز بیش از 2 هزار و سیصد دقیقه برنامه روتین و تامینی با موضوع اربعین حسینی پخش و 450 دقیقه ارتباط مستقیم با شبکه های سراسری و مراکز برقرار کرد.

وی درباره ارتباط‌ های خبری گفت: همکاران خبر نیز 105 ارتباط زنده با شبکه های سراسری و استانی و 50 ارتباط زنده از مرز شلمچه با بخشهای مختلف خبری مرکز آبادان برقرار کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: 700 دقیقه خبر رادیو و 500 دقیقه خبر تلویزیون از یکم آبان تا امروز به اربعین حسینی اختصاص یافت.

دبیقی گفت: از بیستم آبان نیز یک گروه مستند ساز و خبری از صدا و سیمای مرکز آبادان به منظور پوشش برنامه های ویژه اربعین در کربلای معلی به کشور عراق اعزام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.