شهردار منطقه 3 مشهد گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای احدث فاز پنجم بوستان "دروی" مشهد اختصاص گرفت.

10 میلیارد ریال اعتبار برای احداث بوستان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی زمانیان وحیدی گفت: سهم حوزه عمرانی نزدیک به 8 میلیارد ریال و سهم حوزه فضای سبز پس از تکمیل به منظور کاشت و توسعه گونه‌های طبیعی بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

شهردار منطقه 3 مشهد گفت: با تکمیل این مرحله، فضای سبز بوستان خطی دروی در مجموع به 70 هزار مترمربع خواهد رسید که در ارتقای سرانه فضای سبز شهروندان محلات حاشیه‌نشین کال دروی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه احداث فضاهای سبز شهری حس جامعه‌گرایی و داشتن زندگی مسالمت‌آمیز را در جامعه بالا می‌برد، گفت: ایجاد فضاهای سبز شهری چهره ملایم و خشن شهرها را لطیف و مسرت‌بخش می‌کند و نمای شهرها را زیبا جلوه می‌دهد.

وی با اشاره به این که طبق برنامه زمانبندی تا پایان فصل تابستان سال 96 کاشت چمن و گونه‌های گیاهی این بوستان به پایان خواهد رسید، افزود: هم‌اکنون عملیات مسطح‌سازی محیطی، حمل خاک و نخاله با ماشین‌آلات تخصصی در حال انجام است و روزانه چندین نوبت ضمن پاک‌سازی و رفت و روب معابر منشعب به موقعیت پروژه، نسبت به آب‌پاشی محور برای آسایش شهروندان نیز اقدام می‌شود.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: احداث ، بوستان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.