معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر بیش از يک ميليون محصول فرهنگی برای توزیع و اهدا به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برای استقبال از زائران پیاده حضرت ثامن الحجج(ع) مجموعه ای از اقلام فرهنگی خود را آماده کرده است.
وی افزود: در این ایام برای آشنايي زائران و عزاداران با عزاداري تراز و معيار براساس روايات و فرمايشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبري، بيش از 200 هزار محصول فرهنگي به اعضای‌ هيئت های مذهبي اهدا می شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همچنین در همايشی که با حضور مسئولان هيئت های مذهبي سراسر كشور برگزار می شود به 2 هزار هيئت، پرچم ويژه هيئت های مذهبي اهداء‌ می شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: همچنین 39 هزار محصول فرهنگي برای اعضاي شبكه مخاطبان نورالهدي سراسر كشور،500  هزار محصول اعم از نرم افزار،‌ سي دي،‌ فلش كارت،‌ كارت پستال برای شركت كنندگان در برنامه هاي فرهنگي، 100هزار بسته ويژه كودكان در پايگاه هاي فرهنگي و اهدای نرم‌افزار در مسیر آفتاب ویژه زائران کاروان‌های پیاده از دیگر اقلام فرهنگی است که در این ایام توزیع و اهدا می شود.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار