قریب41 درصد تصادفات معابر درون شهری در استان سمنان کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در هشت ماهه سال 95 در سوانح رانندگی در معابر درون شهری استان سمنان 20 نفر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ رحیم ساعد افزود: این تعداد در مقایسه با 38 فوتی سوانح رانندگی در معابر درون شهری استان سمنان در سال گذشته در همین مدت 14 نفر کمتر و نشاندهنده کاهش 41 درصدی است.
سرهنگ ساعد خاطرنشان کرد: در هشت ماهه سال 95 تعداد چهار هزار و 165 دستگاه موتورسیکلت در معابر درون شهری استان سمنان توقیف شده است که نداشتن کلاه ایمنی، داشتن سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن قوانین، دلایل اصلی آن بوده است.
رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: از ابتدای سال 95 تا پایان آبان ماه، تعداد 915 دستگاه خودرو به دلیل توقف دوبل، توقف در محل های توقف ممنوع، داشتن سرعت و دیگر موارد، توقیف شده است.
وی با اشاره به تداوم اجرای طرح انضباط اجتماعی در معابر درون شهری استان سمنان، تصریح کرد: برخورد با موتورسواران متخلف، آموزش و فرهنگ سازی برای دانش آموزان، موتورسواران و شهروندان، اصلاح و رفع اشکالات فنی معابر، از اقدام های اجرایی در قالب طرح انضباط اجتماعی در معابر درون شهری استان سمنان بوده است.
سرهنگ ساعد یادآور شد: اجرای موفق طرح انضباط اجتماعی با هم افزایی استانداری، شهرداران، شوراهای ترافیک استان و شهرستان ها و همچنین همراهی شهروندان با رعایت قوانین و مقررات میسر است.
اتهای پیام/ م
برچسب ها: کاهش ، تلفات ، تصدفات ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.