استاندار خراسان رضوی گفت: تا پایان دولت از 472 پروژه عمرانی بهره برداری می شود.

بهره برداری از ۴۷۲ پروژه عمرانی در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از پنج پروژه نیمه تمام شهرستان تربت جام در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق بررسی هایی که در معاونت عمرانی استانداری صورت گرفت مصوب شد از نزدیک پروژه هایی که بیش از 10 سال بدون پیشرفت یا پیشرفت شان متناسب با انتظارات نبوده است را بازدید نماییم و با کمک دستگاه های متولی موانعی که سبب عدم پیشرفت شان می شود را رفع کنیم.
وی افزود: برخی از این پروژه ها تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد و باقی پروژه ها به علت وضعیت آب و هوایی در نیمه اول سال آینده به سرانجام خواهد رسید.
همچنین فرماندار شهرستان تربت جام گفت: پنج پروژه، کنارگذر تربت جام به تایباد، استادیوم چمن مصنوعی پنج هزارنفری، هنرکده موسیقی، فرهنگسرا و دروازه زیارت جز پروژه های راکد و مهم شهرستان تربت جام هستند که برای به سرانجام رسیدن نیاز به 52میلیارد تومان اعتبار دارند و چنانچه این اعتبار تامین شود تا پایان سال 96این پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.
همچنین علی رستمی، تصریح کرد: پروژه کنارگذرتربت جام تاکنون27میلیارد تومان هزینه شده است و 13میلیارد تومان دیگر به اعتبار نیازدارد که براساس دستور استاندار مقرر شد پیمانکار تا خردادماه96این پروژه های به بهره برداری برساند. همچنین پروژه استادوم پنج هزارنفری که از سال 86آغاز شده با 102هزار و 286مترمربع مساحت تنها 20درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما برای به سرانجام رساندن میدان چمن، سکوها،سرویس های بهداشتی و رختکن نیاز به سه میلیارد تومان اعتبار دارد.
وی بیان کرد: متاسفانه تنها شهرستان منطقه هستیم که مجتمع فرهنگی و هنری نداریم و پروژه مجتمع فرهنگی-هنری که از سال 86 با 1950مترمربع آغاز شده است 27درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام پروژه به 4.5میلیاردتومان اعتبار نیازداریم. همچنین پژوهشکده موسیقی که از سال 87 با 550متر زیربنا آغاز شده است برای اتمام پروژه به 700میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
فرماندار تربت جام اظهارکرد: درخصوص دروازه زیارت تربت جام هزار و 200میلیارد تاکنون هزینه شده است و برای اتمام آن حداقل به همین میزان اعتبار دیگر نیاز داریم.
انتهای پیام// م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.