مسابقه بزرگ کتابخوانی " بر مدار آفتاب " با موضوع آشنايی با زندگ امام رضا(ع) به 5 زبان فارسی، عربی، اردو، انگليسی و آذری ویژه زائران پیاده مشهدالرضا(ع) در دهه آخر صفر برگزار می شود.

مسابقه بزرگ کتابخوانی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه پيش بيني می شود بیش از 2 ميليون نفر در این مسابقه شرکت کنند، گفت: این مسابقه بزرگترين رويداد بين المللی آستان قدس رضوی در حوزه كتابخوانی است که در ایام دهه پايانی ماه صفر برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود: این مسابقه با همكاری مديريت فرهنگی و مديريت زائران غير ايرانی، در دو بخش ملی و بين المللی برگزار می شود.
وی گفت: كتاب بر مدار آفتاب با نگارش جذاب، روان، شيوا، مستند که نگاهی نسبتا جامع به زندگي امام رضا(ع) دارد، به عنوان منبع مسابقه کتابخوانی در ایام شهادت امام رضا(ع) در نظر گرفته شد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه منبع بخش غیر فارسی مسابقه برمدار آفتاب كتاب «زندگي سياسي- مبارزاتي امام رضا(ع) در بيانات رهبر معظم انقلاب» است، گفت: محور بخش بین الملل برگرفته از كتاب «انسان 250 ساله» به قلم حضرت آیت الله خامنه ای است که زائران عرب زبان، اردوزبان، آذری زبان و انگلیسی زبان می توانند در این بخش شرکت کنند.
حجت الاسلام حسینی افزود: كتاب بر مدار آفتاب در ايام پاياني ماه صفر از طریق 300 ایستگاه ارائه کننده خدمات به زائران مستقر در مجاورت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) بين زائران، هيئت ها و كاروان هاي پياده توزيع می شود، همچنین متن الكترونيكي آن نيز در پرتال معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي به آدرس razavi.aqr.ir قرار مي گيرد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار