مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت:درهشت ماهه امسال ۱۳۱ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد این استان آزاد شدند.

آزادی 131 زندانی نیازمند جرایم غیر عمد استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یدالله روحانی منش با اشاره به اینکه مبلغ کل بدهی این زندانیان ۹۷ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال بود افزود:با پرداخت بدهی آنها به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: ازاین تعداد 21 نفر دارای محکومیت‌های دیه و تعداد 110 نفر محکومیت‌های مالی ،مهریه و نفقه بودند.

وی با بیان اینکه از این تعداد زندانی های آزاد شده 125 نفر مرد و 6 نفر زن بوده‌اند اظهار داشت: مبلغ 9 میلیارد و 964 میلیون ریال از طریق شرکت‌های بیمه برای تصادفات پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به  ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی تصریح کرد: تعدادی از مددجویان با  مبلغ7 میلیارد و 150 میلیون ریال از این طریق آزاد شدند.

وی با بیان اینکه مبلغ 11 میلیارد و 758 میلیون ریال به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته شده است خاطر نشان کرد: با دعوت از شاکیان پرونده‌ها در شورای حل اختلاف شعبه 157 ویژه ستاد دیه نیز مبلغ 39 میلیارد و 976 میلیون ریال گذشت رضایت‌ شاکیان دریافت شده است.

روحانی‌منش با اشاره به آزادی پنج نفر از مددجویان با مشاوره  و وساطت ستاد دیه  گفت: برای آزادی 16 نفر از زندانیان نیز مبلغ 12 میلیارد و 94 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است و مبلغ 3 میلیارد و 504 میلیون ریال نیز با همیاری خود مددجویان تأمین شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه پارسال با کمک خیران، ادارات و بانک‌های استان همدان  زمینه آزادی 192 نفر از محکومان نیازمند جرایم غیرعمد فراهم شد افزود: خیران نوع دوست می‎توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمکهای نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه نزد سیبای بانک ملی به شماره 0106329555001 و حساب جام بانک ملت به شماره 2030303037 واریز کنند.

انتهای پیام/ ج



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.