مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 173 زندانی با جرائم غیر عمد در همدان خبر داد.

آزادی 173 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یدالله روحانی منش با اشاره به اینکه در۱۰ ماه نخست سال جاری ۱۷۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در همدان آزاد شدند گفت: مبلغ کل بدهی ۱۴۹ میلیارد و ۷ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۱۹۲ ریال بود.

وی افزود: از این افراد تعداد ۲۵ نفر محکومیت های دیه و تعداد ۱۴۸ نفر محکومیت های مالی و مهریه و نفقه بوده اند که با مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه ازاین تعداد زندانی آزاد شده ، ۱۶۷ نفر آقایان و ۶ نفرخانم ها بوده است خاطرنشان کرد: درارتباط با شرکت های بیمه و پیگیریهای به عمل آمده مبلغ ۱۱ میلیارد و ۴۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال از طریق شرکتهای بیمه برای مجموع تصادفات پرداخت شده است.

روحانی منش ادامه داد: با ارسال پرونده های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارتهای بدنی و دریافت مبلغ ۲۷ میلیارد و ۹۲۳ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ ریال تعدادی از مددجویان از این طریق آزاد شده اند.

وی یادآورشد: مبلغ ۱۸ میلیارد و ۷۷۹ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۶۵۰ ریال نیز بشکل اعسار به تقسیط تامین و پذیرفته شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: با دعوت وگفتگو از شکات پرونده ها مبلغ ۵۱ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۱۸۳ ریال در شورای حل اختلاف شعبه ۱۵۷ ویژه ستاد دیه، گذشت رضایتمندانه انجام شده است.

روحانی منش یادآورد شد: همچنین تعداد ۱۵ نفر نیز با وساطت و راهنمایی ستاد دیه به صورت مشاوره ای از زندان آزاد شدند.

وی ابراز کرد: تعدادی از مددجویان نیز با پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۷۵۳ هزار ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده اند و مبلغی افزون بر ۱۴ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال نیز وام بانکی پرداخت شده است.

مسئول ستاد دیه استان همدان افزود: مددجویان نیز با پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۵۲۸ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۸۵۹ ریال نیز همکاری داشته اند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار