مدیر جدید حج و زیارت استان کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در مراسمی که امروز ( سوم آذر) با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد، از زحمات "رضا نجفیان" مدیر پیشین حج و زیارت کرمانشاه تجلیل و "حامد دارابی" به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
رضا نجفیان مدیر پیشین حج و زیارت  استان خواستار بازگشایی مرز خسروی شد وگفت: این مرز از سال 77 با تمام زیرساخت‌هایی که داشت تمام مدت در اختیار زائرین کربلا از سراسر کشور بود.
وی با اشاره به بسته شدن این مرز، تاکید کرد: این در حالیست که پتانسیل‌های خوبی در قصرشیرین برای استفاده زوار فراهم است، پتانسیل‌هایی مانند هتل، رستوران، مهمانپذیر و ... که توسط بخش خصوصی ایجاد شده و اکنون با بسته شدن مرز خسروی مشکلاتی نظیر بدهی به بانک برای بخش خصوصی ایجاد شده است.
مدیر پیشین حج و زیارت استان کرمانشاه همچنین با اشاره به نزدیکی مسیر خسروی برای زائرین عتبات، اظهار کرد: به علاوه ما در این مسیر بزگراه کربلا را از کنگاور تا خسروی داریم که 80 تا 90 درصد آن اجرا شده است.
وی ابراز امیدواری کرد، به زودی با برقراری امنیت، شاهد بازگشایی مرز خسروی باشیم.
حامد دارابی مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه نیز از قدمت استان کرمانشاه در ارائه خدمات به زائرین کربلا یاد کرد و گفت: کرمانشاه سال‌ها است که افتخار نوکری زائرین کربلا را دارد.
وی افزود: برای ادامه این راه تلاش خواهیم کرد، اما نیازمند همراهی و همکاری سایر بخش‌ها و خصوصا افراد با تجربه این عرصه هستیم.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، معرفی ، مدیر ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.