مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال ۳۱۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم، طلاب، کشاورزان، دانش‌آموزان و پزشکان در طرح هجرت بسیج استان اردبیل شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ عظیم سرداری در همایش شکوه هجرت و اختتامیه اردوهای بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل کمک به تحقق طرحها و اردوهای هجرت است که در این زمینه بیش از 3 هزار و 100 نفر از اقشار مختلف دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان، کشاورزان و پزشکان استان اردبیل در این طرح شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است، افزود: در این زمینه گروههای مختلف بسیج تشکیل شد تا این اردوها در زمان مقرر و به طور منظم برگزار شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از افزایش کیفی 15 درصدی اردوهای جهادی و طرح هجرت خبر داد و گفت: این اردوها با همکاری سازمانهای مربوطه از جمله دانشگاهها و آموزش و پرورش انجام می‌شود که خوشبختانه تاکنون موفق عمل کرده است.

سرهنگ سرداری تصریح کرد: 175 گروه در عرصه‌های فرهنگی و آموزشی تشکیل شده و این گروه‌ها با عزیمت در طرح هجرت گام بزرگی در فقرزدایی واجرایی طرحهای عمرانی در بهسازی و مرمت مدرسه‌ها برداشته‌اند.

وی گفت: با همت گروههای جهادی 87 پروژه کوچک و زودبازده در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده و نیز در قابل طرح هجرت 70 مدرسه با 50 هزار مترمربع زیباسازی و مرمت شده‌که یک اقدام بسیار موفق و قابل توجه محسوب می‌‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: 17 مدرسه توسط گروه هجرت دانشجویان مرمت شده و نیز 129 تیم پزشکی با خدمات‌دهی به مناطق محروم اعزام شده‌اند که این گروه 3 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار داده و 875 مورد آن تخصصی بوده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، شرکت ، طرح ، هجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.