رییس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: برای ساماندهی فضای آموزشی به 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

داریوش ورناصری رییس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس تهران در گفت و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جواندر خصوص وضعیت ساماندهی مدارس و تامین اعتبار موردنیاز اظهار داشت: برای این امر به 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
 
وی ادامه داد: اکنون بیش از یک هزار فضای آموزشی نیاز به بازسازی مجدد هستند علاوه بر آن برخی فضاها نیز باید تخریب شوند که برای این امر نیاز به اعتبار ذکر شده ضروری است.
 
رییس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس تهران با  بیان اینکه در بسیاری از این فضاها، دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند،گفت: امکان ساماندهی تمامی این فضاها به طور همزمان وجود ندارد و باید مرحله به مرحله پیش رویم.
 
ورناصری یادآور شد: علاوه بر مساله اسکان دانش آموزان، اعتبار سه و نیم میلیارد تومانی برای ساماندهی همزمان کافی نیست و باید در یک بازه زمانی این فرآیند اجرایی شود.
 
وی با اشاره به اینکه باید فضای آموزشی فرسوده و ناامین از چرخه آموزش کشور کنار گذاشته شود،عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه بخشی از اعتبارات به مقاوم سازی اختصاص یافته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۵۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
از 3.5 میلیارد شاید 500 هزار تومانش را خرج فضای اموزشی کنن