نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان سرمایه‌ بسیجی را مقاومت دانست و گفت :این فرهنگ 37 سال کشور را حفظ کرده است و در این مدت ما نان مقاومت را می‌خوریم نه نان مذاکره را.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در همایش ده‌ها هزار نفری بسیجیان استان کرمان با عنوان «مدافعان حرم» امروز در محل مصلای امام علی (ع) کرمان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: حضور در این تجمع، بیعت با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است.

آیت الله خاتمی سرمایه بسیج را بصیرت دانست، تصریح کرد: بصیرت بسیج را در 9 دی سال 88 به صحنه آورد و بساط فتنه را جمع کرد، برخی می‌خواهند فتنه فراموش شود، اما تا فتنه‌گران عذرخواهی نکردند، موج نفرت از فتنه زنده می‌ماند.

وی ابراز داشت: تا زمانی که مقام معظم رهبری از فتنه دل‌خون است، دل این مردم هم از فتنه خون است، حال که دنیا فهمید پشتیبان فتنه‌گران آمریکا و رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه ناکام کاندیدای ریاست جمهوری بود، دست بردارید.

آیت الله خاتمی بیان داشت: فتنه‌گران باید از ملت ایران و مقام معظم رهبری عذرخواهی کنند، این ملت بصیر و بیدار هستند از انقلاب اسلامی با جان و دل پاسداری کرده و می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان ما کانون بصیرت هستند و می‌فهمند دشمن امید این ملت را هدف قرار داده و می‌خواهند به گونه‌ای عنوان کنند، هیچ چیز در این کشور جای خودش نیست.

آیت الله خاتمی ادامه داد: بسیجیان ما می‌دانند، دشمن می‌خواهد مردم ما را خسته نشان دهد، اما با یاری خدا این مردم با نشاط در صحنه هستند و دشمن را خسته می‌کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: همه رییس جمهور ‌های آمریکا علیه ایران توطئه کردند، اما به فضل خدا این ملت تا بسیجیان دلیر را دارد، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با بیان اینکه بسیجی مطیع ولایت است، عنوان کرد: به فضل خدا و به برکت پشتیبانی از ولایت‌فقیه، 37 سال انقلاب اسلامی گردنه‌های سخت را عبور کرده و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

آیت الله خاتمی گفت: منطق بسیجی «از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن»است، بسیجی‌های ما همه را با محک «ولایت» می‌سنجند و هر مسئولی که ولایی عمل می‌کند و درصدد اجرای رهنمودهای ولایت است از جان و دل دوست دارند و زمانی ببینند جریانی و مسئولی از ولایت فاصله گرفته بی‌تردید منفور ملت و بسیجیان واقع می‌شود.

آیت الله خاتمی با تقدیر از تیم مذاکره کننده ایران عنوان کرد: دو سال است که مردم در جریان مذاکرات هستند، اما پشت سر هم شاهد بدعهدی طرف مقابل هستیم، قرار نبود دیگر تحریمی بر ملت ایران تحمیل شود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: رهبری فرمودند که تمدید تحریم‌ها نقض برجام است و قطعا نظام اسلامی واکنش مقابله خواهد داشت.

وی ادامه داد: ایستادن در برابر تحریم‌ها جواب می‌دهد، جا دارد کسانی که می‌گفتند با اجرای برجام همه مشکلات رفع می‌شود، عذرخواهی کنند، ما به تمام بندهای برجام عمل کردیم، اما طرف مقابل بدعهدی کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار