مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: نگاه بسیج، نگاه کمک و همیاری است و در حوزه ی اقتصاد مقاومتی آمادگی خود رابه دولت اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام محسن زاده افزود : بسیج تنها سازمان گسترده ای است که نیازهای مردم را درک می کند و اهداف خود را بر اساس این نیاز ها دنبال می کند .

وی با اعلام اینکه الگوی اقتصاد مقاومتی مانند هشت سال دفاع مقدس است ، گفت : اگر دولت مردان در عرصه اقتصادی از بسیج استفاده کنند وضعیت اقتصاد بهتر می شود و نتیجه ی خوبی خواهیم گرفت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان خاطرنشان کرد : بسیج یک جریان دانش محور با ظرفیت های عظیمی است که از تمام اقشار جامعه در آن حضور دارند .

وی گفت : زمانی مشکلات اقتصادی در کشور برطرف می شود که مردم به سمت مصرف تولیدات داخل بروند و تولیدات ایرانی را باور داشته باشند تا چرخه ی اقتصادی کشور حرکت کند .

دکتر اکبری فرد اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اعلام اینکه یکی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی مردمی بودن است نیز گفت: مردم باید الگوی اقتصاد مقاومتی را باور داشته باشند چون الگویی است که پایه و اساس محکم و علمی دارد .

وی با اشاره به اینکه به الگوی اقتصاد مقاومتی می توان نگاه بسیجی داشت افزود : اقتصاد مقاومتی الگویی عدالت محور است که استقلال را دنبال می کند و بسیج نیز در کشور چنین نگاه و رویکردی دارد.

دکتر اکبری فرد به نقش مردم دراقتصاد مقاومتی اشاره کرد وگفت : زمانی چرخ های اقتصاد مقاومتی به درستی می چرخد که مردم با عملکرد ، رفتار و سرمایه های خود وارد عرصه اقتصاد شوند .

وی افزود : مردم فقط با وجود امنیت اقتصادی وارد عرصه اقتصاد می شوند و این امنیت با کاهش مفاسد اقتصادی و رفع تبعیض های تبغاتی ایجاد می شود.

دکتر اکبری فرد به چالش های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : ناهماهنگی بین مسئولین ، قاچاق کالا و رشد نامتوازن در بخش ها و مناطق مختلف از مسائلی است که سبب نا امیدی مردم و اختلال در رشد اقتصادی می شود

وی در پایان گفت : با توجه به اینکه بسیج خود را در تمام عرصه هابه خوبی نشان داده است ، بهترین گزینه برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار