دو باب منزل مسکونی در روستای ناجیت و همچنین شهرک دامداران بوکان بعد از ظهر پنج شنبه به علت استفاده از بخاری نفتی دچار حادثه اتش سوزی شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان در این رابطه به خبرنگاران گفت: در ساعت 13 ظهر بنا به تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که منزلی در روستای ناچیت طعمه حریق شده است.

ظاهر فیضه افزود: بلافاصله و بصورت همزمان ماموران آتش نشان ایستگاه های 1 و 2 سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه بعلت انفجار باک نفت بخاری رخ داده بود که منزل مذکور را به آتش کشیده و خسارات زیادی به مالک آن وارد کرد.

این اتش نشان بوکانی همچنین عنوان کرد: صبح امروز بنا به تماس های مردمی به سامانه 125 اتش نشانی از آتش گرفتن منزلی در منطقه مسکونی میدان دواب بوکان خبر دادند

فیضه اظهار کرد: در این اتش سوزی که بر اثر انفجار باک نفتی بخاری ایجاد شده بود منزلی مسکونی طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: بلافاصله و با حضور نیرو های آتش نشان میدان قدس آتش سوزی مهار و از گسترش ان به منازل دیگر جلوگیری شد.

ظاهر فیضه یاداور شد: این چندمین حادثه اتش سوزی در منازل مسکونی روستای و شهری بوکان در پائیز امسال بود که تا کنون خسارات زیادی را به این منازل وارد کرده است.

وی در پایان گفت: همشهریان عزیز می بایستی توجه داشته باشند با کاهش دمای هوا ،استفاده از بخاری و سیستم های گرمایشی با رعایت کامل نکات ایمنی و دستورات مربوطه باشد تا از حوادث مالی و جانی جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.