آتش سوزی انبار یونچه در روستای کانی ره ش بوکان بیش از 200 میلیون ریال خسارات برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان در باره جزئیات این آتش سوزی گفت: در ساعت 19 شب دیروز بنا به تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که مقدار زیادی یونجه دسته بندی شده در روستای کانی ره ش بوکان طعمه حریق شده است.

ظاهر فیضه افزود: به دنبال اعلام این خبر بلافاصله ماموران آتش نشان ایستگاه 2 امیرآباد به محل اعزام شده و پس از رسیدن فوراً عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این حریق مربوط به مقدار بیش از 6000 بند یونجه دسته بندی شده به ارزش 200 میلیون ریال در داخل حیاط خانه روستای بود که هر لحظه احتمال سرایتبه منازل مجاور خود را نیز بههمراه داشت که با کمک قابل تحسین اهالی روستا نهایتاً مهار و سرکوب شد.

وی همچنین افزود این عملیات بیش از 6 ساعت بطول کشیده که تعداد 5 سرویس آب توسط خودرو های آبرسان سازمان جهت اطفاء کامل حریق مورد استفاده قرار گرفت.

فیضی در پایان با تقدیر از همکاری دلیرانه اهالی روستا در امر اطفاء عنوان کرد که آتش نشانان اعزامی سازمان نیز با بیش از 6 ساعت تلاش، تا پاسی از شب به مهار شعله های سرکش آتش مشغول بودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.