عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارکبان‌ها به صورت غیرقانونی و بدون داشتن هیچ‌گونه مجوزی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند.

پارکبان‌ها هیچ‌گونه مجوز فعالیتی در سطح شهر ندارند/ حداکثر تا شش ماه آینده 20 هزار پارکومتر در سطح شهر نصب می‌شود  ابوالفضل قناعتی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع تعیین تکلیف وضعیت پارکبان‌ها در سطح شهر تهران اظهار داشت: بر اساس برنامه پنج ساله شهرداری تهران سیستم پارکومتر جایگزین نیروی انسانی پارکبان می‌شود.

وی با بیان اینکه از پایان سال 94 تاکنون شرکت حریم‌بان هیچ‌گونه قرارداد جدیدی با پارکبان‌ها نبسته است، افزود: در سال‌های گذشته قرار بود به شکل سنتی برای نظم بخشی به خیابان‌ها با پارکبان‌ها همکاری داشته باشیم اما این همکاری فقط تا پایان سال 94 بوده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نصب 20 هزار پارکومتر در شهر تهران تصریح کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مقرر شده سیستم پارکومتر را در شهر تهران راه‌اندازی کند تا نیروهای انسانی پارکبان از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

قناعتی ادامه داد: حداکثر تا شش ماه آینده 20 هزار سیستم به ظرفیت 15 هزار سیستم پارکومتر اضافه می‌شود تا بدین وسیله به شکل مکانیزه مشکلات پارک در سطح شهر را حل کنیم و همچنین بتوانیم دریافت و پرداخت پول را به شکل غیرانسانی انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در حال‌حاضر پارکبان‌ها به صورت غیرقانونی و بدون داشتن هیچ‌گونه مجوزی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند، گفت: بر اساس بحث‌های انجام شده تا شش ماه آینده وضعیت پارکبان‌ها تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
من تومشهد برای سه ساعت پارک تقریبا پنج هزار تومان دادم که قسمتی شامل مالیات بوده یعنی هم پول پارک هم مالیات میگیرن بعد از کلی پیگیری شرکت الیت میگه برو تو پارکینگ عمومی پارک کن که کلی فاصله داره باجایی که من میخوام برم یعنی از این مسخره ترم داریم. این شرکت وابسته به شهرداری هست اون وقت برای شکایتم به 137 که برای شهرداری هست زنگ باید بزنیم یعنی از شهرداری به شهرداری شکایت میکنیم
Saudi Arabia
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
به جای این کارا بگن چن تا پارکینگ عمومی قراره بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
پارکبان ها فعلااً که در خیابانها حضور فعال دارند و بابت پارک قبض صادر میکنند و از مردم پول می گیرند.
Germany
سهیلا
۱۴:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
بعد از سالها و گرفتن هزاران میلیارد تومان پول از مردم میگویید غیر قانونیست؟ خیابانها را هم اجاره داده و پول درآوردند در حالیکه این خیابانها متعلق به بیت المال و همه مردم است......
آخرین اخبار