سرمربی تیم ملی شیرجه گفت: شیرجه ایران در ژاپن نشان داد توان رقابت با قطب های آسیا را دارد.

قائم میرابیان سرمربی تیم ملی شیرجه در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مدال برنز تیم ملی شیرجه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن گفت: این اولین مدال شیرجه ایران است که در سطح مسابقات قهرمانی آسیا بدست می آید. قبل از این مدال هایی در مسابقات آسیایی، رده های سنی آسیا و کاپ آسیا کسب شده بود اما در مسابقات قهرمانی آسیا مدالی نداشتیم.  
وی ادامه داد: در ژاپن نشان دادیم که شیرجه روهای ایرانی توان مبارزه با قطب های آسیا را دارند. در ادوار گذشته به بهانه فاصله زیاد شیرجه ایران با آسیا به این مسابقات اعزام نمی شدیم. اما این بار ثابت کردیم با اردوهای منظم و سخت افزار های لازم می توانیم با کشورهای شرق آسیا رقابتی جنجالی داشته باشیم و حتی مدال بگیریم.  
میرابیان اضافه کرد: آن چه که این بار شیرجه را از ادوارمختلف متفاوت کرده بود، برنامه ریزی بود. قبل از این که من وارد تیم شوم برنامه تمرینی و استراحت ملی پوشان را تنظیم کردم و تا آخرین روز و حتی در روز مسابقات بر اساس برنامه پیش رفتیم تا ملی پوشان در اوج آمادگی بدنی بمانند و بهترین عملکرد را داشته باشند.  
سرمربی تیم ملی شیرجه در خصوص ادامه همکاری ولی پور و نظر پور با تیم ملی اظهار داشت: وزشکاران باید تصمیم بگیرند که می خواهند ادامه دهند یا خیر. اگر این دو نفر تمایل به همکاری دارند و قصد داند در خدمت تیم ملی باشند ما از حضور آنان استفاده می کنیم.  
عضو سابق تیم ملی شیرجه تصریح کرد: در این میان نباید از نوجوانان و جوانان غافل شد. حضور جوان ترها در کنار باتجربه ها روند پیشرفت شیرجه را سرعت می بخشد. زیرا نگاه کوچک تر ها به بزرگ ترهاست. این مدال راهی را برای نوجوانان و جوانان باز کرده است تا آنان با انگیزه بیشتر جا پای بزرگسالان بگذارند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار