مشاور معاون وزیر صنعت در امور بانوان گفت: سازمان صنایع کوچک برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در مسیر اقتصاد مقاومتی بویژه برای بانوان اهتمام ویژه ای دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سلطانی در حضورجمعی از بانوان کارآفرین و صنعتگر خراسان رضوی، افزود: باید با همکاری مستمر بتوانیم، گام های بیشتری در راه توسعه واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی بویژه برای زنان کارآفرین برداریم.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: در کشور دختران فارغ التحصیل در رشته های مختلف وجود دارد، با دور کردن آنها از فرهنگ پشت میز نشینی می توان از ظرفیت بالای آنان به بهترین نحو استفاده کرد.

مشاور معاون وزیر صنعت در امور بانوان افزود: یکی از قوانین که ابلاغ شده ایجاد شهرک های صنعتی در روستاهاست، که این خود تاثیر بسزایی در استفاده از ظرفیت زنان روستایی برای ایجاد اشتغال خواهد داشت. نکته مهمی که بانوان در صنایع باید به آن توجه کنند، بازاریابی مناسب است.

سلطانی گفت: با تشکیل تعاونی های بالای 25 نفر اعضاء که وام 3 تا 4 میلیارد تومانی با سود کم به آنان تعلق می گیرد، می توان فرصتی مناسب برای فعالیت های اقتصادی و البته ایجاد اشتغال، فراهم کرد.

وی افزود: بانوان کارآفرین می توانند از ظرفیت شهرکهای صنعتی که دولت هم توجه ویژه ای به این حوزه دارد، استفاده کنند.

در این نشست، مسعود مهدیزاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی نیز با بیان اینکه، بانوان کارآفرین و صنعتگر در شهرکهای صنعتی فعالیت خوبی دارند و این فعالیت هم در حال توسعه است، گفت: در حال حاضر واحدهای صنعتی بسیار خوبی با تلاش بانوان کارآفرین در شهرکهای صنعتی این استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.