نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: ساز و کاری که برای خرید تضمینی کشمش در نظر گرفته شد توانست تحرک لازم را در بازار این محصول به وجود آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،بهروز بنیادی افزود: یکی از چالش‌هایی که هم‌اکنون در منطقه کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد کشاورزی را متأثر کرده پلمب چاه‌های دستی است که توسط خرده مالکان در عمق‌های کم حفر شده‌اند.
وی ادامه داد: موضوع اصلی از آنجایی است که در زمان حفر برخی از این چاه‌ها مقررات دقیقی وجود نداشته و افراد با اتکای به آنها کسب و کار خود را پایه‌گذاری کرده‌اند و حالا پلمب آنها دردسرهای زیادی را برای‌شان ایجاد کرده است.
نماینده مردم کاشمر در مجلس در مجلس شورای اسلامی گفت: عمق اکثر این چاه‌ها بسیار کم بوده و بیشتر به قنات ها دسترسی دارند و این در حالی است که چاه‌هایی که برای دسترسی به آب‌های زیرزمینی حفر می‌شوند باید بیش از 200 متر در منطقه عمق داشته باشند.
بنیادی افزود: بهتر است ساز و کارهای مدونی برای قانونمندکردن استفاده از این آب‌ها در نظر گرفته شود تا افراد بتوانند به کشاورزی ادامه دهند و مشکلی در این حوزه برای مردم به وجود نیاید.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار