منصوری گفت: گزارش تخلفات علی عابدین و دیگر بازیکنان حاشیه ساز در اختیار کمیته انضباطی است تا مسئولان تصمیم نهایی را در خصوص متخلفین بگیرد.

کریم منصوری عضوء هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال  در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جلسه برگزار شده صبح امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: با بررسی اتفاقات پیش آمده در بازی دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و حفاری اهواز  طی جلسه امروز هئیت رئیسه، قرار بر این شد کارت بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که با حرکت غیر قانونی مانع از گلزنی حریف شد و بازی را به جنجال کشاند، ضبط شود.

وی ادامه داد: همچنین کارت مهدی جاوید بازیکن دیگر تیم گیتی‌پسند به دلیل اتفاقات پایان بازی ضبط شد تا کمیته انضباطی به مسائل مربوط به این 2 بازیکن رسیدگی کند. طبق گزارش های رسیده از سوی نمایندگان کمیته فوتسال، داور بازی قضاوت مناسبی  نداشته و در این رابطه قرار شد تا کمیته داوران بررسی های نهایی را انجام دهد.

منصوری در پایان خاطر نشان کرد: گزارش کاملی از اتفاقات بازی روز گذشته تیم های گیتی پسند و ملی حفاری به کمیته انضباطی ارسال شده و گزارش تخلفات علی عابدین و دیگر بازیکنان در اختیار کمیته انضباطی است تا این کمیته تصمیم نهایی را در خصوص متخلفین بگیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار