دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: از زمانی که خداداد به کادر فنی تیم اضافه شده تلاش کرده مشکلات بازیکنان را برطرف کند.

مرتضی قدیمی پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم سیاه جامگان چه کسی است،پاسخ داد: دراین باره نمی توانم اظهار نظر کنم، اما از زمانی که خداداد عزیزی به کادر فنی تیم اضافه شده تمام مسئولیت های تیم را بر عهده گرفته است. از حق نباید گذشت در این مدت تلاش های فراوانی را برای حل مشکلات مالی بازیکنان انجام داده و با انگیزه فراوان هر روز در تمرینات حاضر می شود. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که وی در نیم فصل دوم به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود.

دروازه بان تیم سیاه جامگان درمورد بازی با صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر بیان کرد: باید بگویم بازی ما بسیار حساس است. متاسفانه بازی قبلی خوب نبودیم و نتوانستیم برنده باشیم اما سعی می‌کنیم در این بازی، سه امتیاز را کسب کنیم.صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد ما به سه امتیاز حساس این دیدار نیاز داریم و باید بازی را ببریم تا شرایط مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی درباره مطالبات مالی گفت: این اتفاق را به فال نیک می گیرم، زیرا پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم توسط کادر مدیریتی باشگاه موجب شد تا بازیکنان با انگیزه فراوان مقابل استقلال خوزستان حاضر شوند و به طور حتم در دیدارهای بعدی هم برای موفقیت سیاه جامگان با جان و دل به میدان خواهیم رفت.

دروازه بان تیم ملی دانشجویان درباره دیدار تدارکاتی این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در هفته گذشته یک دیدار تدارکاتی بسیار خوب را مقابل صبای قم انجام دادیم که خوشبختانه موفق شدیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. برای آمادگی بیشتر تیم هم کادر فنی یک دیدار تدارکاتی بسیار خوب دیگری را ظهر امروز با تیم پرسپولیس که هم اکنون در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد تدارک دیده است، امیدوارم این مسابقات پر فشار موجب شود تا تیم دانشجویان با آمادگی بیشتری در رقابت های المپیک دانشجویان شرکت کنیم.

قدیمی پور در پایان درمورد بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: باوجود این شرایط تمام تلاش ما بر این بود که در این بازی حداقل به یک امتیاز دست پیدا کنیم که با هوشیاری بازیکنان به این امر دست یافتیم. تیم حریف در این دیدار سرتر از ما بود و موقعیت های بیشتری را برای گلزنی داشت اما تیم ما نیز در سه موقعیت حساس می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار