دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بعد از آمدن خداداد عزیزی به تیم سیاه جامگان جو خوبی بین بازیکنان تیم ایجاد شده است.

مرتضی قدیمی پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان بیان کرد: خدا را شرایط خوبی در تیم حاکم است،طبق صحبت های انجام شده خداداد عزیزی و قول های مدیران باشگاه قرار است ظرف دو یا 3 روز آینده بخشی از مبالغ بازیکنان به حساب آنها واریز شود.

وی درباره دیدار این هفته سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: این تیم هواداران زیادی دراستان خوزستان دارد و امیدوارم بازی خوبی مقابل آبی پوشان خوزستانی انجام دهیم و بتوانیم در این بازی نتیجه لازم را بگیریم. این بازی از این جهت حائز اهمیت است که اکنون نزدیک به چند هفته است که تیم ما در کسب پیروزی ناکام بوده است.به هر حال بازی برابر استقلال خوزستان برای ما از بازی‌های دشوار است و باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

عضو تیم فوتبال سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که استقلال خوزستان تیم زخم‌خورده‌ای است که می‌تواند کار را برای سیاه جامگان سخت کند، خاطرنشان کرد: همان ابتدای صبحت‌هایم گفتم که این هفته بازی سختی با این تیم خوزستانی داریم. این تیم در دو بازی گذشته‌اش نتیجه نگرفته و انتظارات از قهرمان فصل گذشته لیگ بالاست. بازی پنج شنبه برای استقلالی ها اهمیت دارد، اما برای ما اهمیتش بیشتر است.

قدیمی پور تاکید کرد: بعد از آمدن خداداد عزیزی به تیم فوتبال سیاه جامگان جو خوبی بین بازیکنان تیم حاکم است،امیدوارم در ادامه لیگ با اتحاد و همدلی بازیکنان بتوانیم نتایج درخورشانی را برای مردم استان خراسان کسب کنیم زیرا استحقاق تیم سیاه جامگان با توجه به نفراتی که در اختیار دارد بیشتر از این ها است.

دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس درباره بازی تدارکاتی دیروز تیم ملی دانشجویان مقابل صبای قم گفت : بازی خوبی را مقابل این تیم لیگ برتری انجام دادیم، توانستیم این تیم را شکست دهیم. عملکردم در این مسابقه رضایت بخش بود، امیدوارم در مسابقات جهانی هم بتوانم برای تیمم مفید باشم. خودمان را برای حضور در مسابقات جهانی دانشجویان آماده می کنیم. تمام تلاش مان را می کنیم حضور قدرتمندانه ای در این رقابت ها داشته باشیم تا بتوانیم از نام و اعتبار فوتبال ایران به نحو احسن دفاع کنیم.

دروازه بان تیم سیاه جامگان در پایان خصوص بازی دیروز تیمش مقابل پدیده گفت: متاسفانه به دلیل حضور در اردوی تیم ملی دانشجویان نتوانستم در این بازی حضور داشته باشم،اما خدا را شکر تیم ما توانست پس از چند هفته ناکامی در کسب پیروزی در یک دیدار دوستانه تیم قدرتمند پدیده را مقتدرانه و با نتیجه 3بر0 شکست دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار