رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: نماز سلامت جامعه را تضمین کرده و جامعه را از آسیب ها دور می کند.

نماز سلامت جامعه را تضمین می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید مرتضی حسنی در اجلاس نماز  با اشاره به اینکه  یکی از اهداف برگزاری این اجلاس موج آفرینی است افزود: نمازجامعه را سالم نگه داشته و به سمت حرکت و پویایی هدایت می کند.

وی ادامه داد: اقامه نماز تنها خواندن آن نیست بلکه زمینه سازی برای هدایت جامعه به سوی نشاط معنوی و اجتماعی و ایجاد یک جامعه پاک  است.
 
حجت الاسلام حسنی حلم  با بیان اینکه حدود سه ماه است که فضای استان حال و هوای نماز دارد اظهار داشت: اجلاس های شهرستانی در هشت شهرستان همدان برگزار شد و فضای شهرستان ها حداقل برای یک هفته فضای نمازی شد و این قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه اجلاس های نماز درجهت فراهم کردن  یک جامعه پاک برگزار شد یادآور شد: دراستان همدان برای امر نماز هیچ آسیب و مانعی احساس نمی شود و همگان با همدلی و وفاق در این حوزه فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیام اجلاس نماز باید به مردم و خانواده‌ها برسد و در جامعه یک موج معنوی ایجاد شود گفت: نماز سلامت جامعه را تضمین کرده و جامعه را از آسیب‌ها و بدی ها دور می‌کند همچنین اقامه نماز باید در اولویت تمام کارها قرار گیرد.

وی در خصوص فرآیند ارزیابی و نظارت بر عملکرد دستگاه ها در حوزه نمازاشاره کردو گفت: از ابتدا این فرآیند، فرمت های خودارزیابی به تمامی دستگاه های اجرایی استان ارسال و مهلت بازگرداندن فرمت ها به ستاد مشخص شده است.

حجت الاسلام حسنی حلم اضافه کرد: امسال دستگاه ها در پنج گروه فرهنگی-ورزشی، آموزشی-علمی، مدیریتی-قضایی، تولیدی- اقتصادی و بانک ها و دستگاه های خصوصی تقسیم بندی شدند و پس از جمع آوری فرمت های ارسالی دستگاه ها، هیات ارزیابی تشکیل و بیش از 100 ساعت برای ارزیابی دستگاه ها وقت صرف شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.