مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: اجرای پروژه های راه های روستایی حتی در نقاط صعب العبور و کوهستانی هم تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد بی وقفه در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبداله بهادری افزود:محور شرکان در حوزه شهرستان پاوه با طول 4/5 کیلومتر بیش از 85 درصد رشد داشته که با اتمام آن در خرداد 96 بیش از 101 خانوار را در منطقه کوهستانی اورامانات از تردد در راهی بهساز ی شده و آسفالته بهره مند خواهد کرد.

بهادری در ادامه به پیشرفت قابل قابل قبول پروژه ترمیم و روکش محور نهرابیشایگان شهرستان روانسر هم نسبت به زمان آغاز عملیات اشاره کرد ، و گفت : این محور به طول 10 کیلومتر نقش مهمی در اتصال شهرستان کرمانشاه – روانسرجوانرود به شهرستان ثلاث باباجانی ایفا می کند.

وی ادامه داد: در شرق استان در شهرستان کنگاور هم عملیات ترمیم و روکش محور نهاوند - قارلق هم به طول 4 کیلومتر که از مهر ماه سال جاری شروع شده بود ، در اواخر آبان ماه به پایان رسید.

شاخص آسفالت راه های روستایی استان کرمانشاه در 6 ماهه نخست سال عدد 63/35 را ثبت کرد که بالاتر از عدد کشوری این مهم در عدد 50/97 بود.

رشد قابل قبول این مهم و اجرای بی وقفه پروژه ها در 6 ماهه دوم سال ،تا پایان سال 95 چشم به عدد 69/2 دارد ، که با این شرایط کماکان بالاتر از شاخص کشوری خواهد بود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.