معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تجمع بزرگ لبیک یا رسول‌الله(ص) همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب در جلسه هماهنگی برگزاری تجمع بزرگ لبیک یا رسول‌الله(ص) در اردبیل اظهار داشت: در سالروز رحلت رسول گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم سوگواری و تجمع عظیم لبیک یا رسول‌الله(ص) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور پرشور مردم عزادار برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در این تجمع بزرگ گفت: در این مراسم علاوه بر برنامه‌های قرائت قرآن، سخنرانی و عزاداری، برنامه زیارت نامه رسول گرامی اسلام از بعید یا از راه دور نیز با حضور زائران و مردم قرائت خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به حضور دسته‌های عزاداری در تجمع بزرگ لبیک یا رسول‌الله تصریح کرد: مراسم عطر‌افشانی‌ و غبار‌روبی از بقاع متبرکه و امامزدگان استان نیز همزمان با شب و روز 28 صفر در سراسر استان برگزار خواهد شد.

علی‌نسب افزود: زیارت‌نامه رسول اکرم(ص) در مفاتیح الجنان ذکر شده و از جمله زیارت‌نامه‌هایی است که اختصاص به زمان معینی نداشته وآحاد امت اسلامی می‌توانند در هر زمان و مکانی با قرائت این زیارت‌نامه از فیوضات آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: زمینه‌ای فراهم شده تا مردم متدین استان با حضور در این مراسم معنوی بتوانند از فیوضات قرائت این زیارت‌نامه بهره‌مند شوند که در این زمینه هماهنگیها و برنامه‌ریزیهای لازم انجام شده و انتظار می‌رود شاهد حضور گسترده مردم در این مراسم باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.