14 هزار بطری آب معدنی در ایام سوگواری دهه پایانی صفر در دو موکب و دو ایستگاه صلواتی توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری با اعلام این خبر گفت: این تعداد بطری آب معدنی در دو موکب امام جواد(ع) کیلومتر 10 جاده قدیم نیشابور-مشهد و امام موسی بن جعفر (ع) واقع در کیلومتر 20 جاده قدیم نیشابور- مشهد بین زائران توزیع خواهد شد.

 احمد محبی افزود: همچنین در دو ایستگاه صلواتی شهرداری منطقه هفت واقع در کمپ زائر طرق و ایستگاه صلواتی شهرداری منطقه ده روبروی بیمارستان طالقانی با نام شهدای ورزشکار نیز در کنار ارائه خدمات رفاهی به زائران پیاده، دو هزار بطری آب معدنی در میان زائران توزیع می‌شود.

او خاطر نشان کرد: از 14 هزار بطری آب معدنی تهیه شده هشت هزار بطری نیز جهت توزیع در موکب‌های جاده فریمان-مشهد و جاده قوچان-مشهد به استانداری خراسان رضوی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: متصدیان فروش گل در تقاطع‌های منتخب مشهد در پویش مردمی یک نذری ساده با اهدای گل شاخه بریده به زائران پیاده در ایام سوگواری دهه پایانی صفر خدمت می کنند.

محبی، اظهار کرد: پویش "یک نذری ساده" ويژه زائران پياده‌ ایام سوگواری دهه پایانی صفر به نيابت از شهدای مدافع حرم كه موفق به زيارت حرم امام رضا (ع) نشده‌اند با فعالیت 40 متصدی فروش گل در تقاطع‌های منتخب مشهد برگزار می شود.

محبی بیان کرد: متصدیان فروش گل از روز دوشنبه 8 آذر تا چهارشنبه 10 آذر کار خود را در تقاطع‌های مشهد تعطیل می‌کنند و در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی حضور پیدا می‌کنند تا علاوه بر اهدای شاخه گل به زائران پیاده، به عنوان خادم افتخاری از زائران امام رضا(ع) پذیرایی کنند و میزبانی شایسته برای آنان باشند.

انتهای پیام// ف ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.