معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: برای سه هزار و ۵۰۰ نفر از نمایندگان نامزدها در این استان کارت صادر شده است که می توانند در شعب اخذ رای حضور داشته باشند.

هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: این افراد می‌توانند به شرط حضور داشتن در محل شعب و تا قبل از بسته شدن در آنها تا پایان شمارش آرا حضور داشته باشند.

او افزود: این افراد وظیفه نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف، حق مداخله ندارند و باید تخلف مشاهده شده را به نماینده فرماندار برای پیگیری اطلاع دهند در غیر این صورت از شعب اخراج می‌شوند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که توانایی نوشتن ندارند باید یک معتمد به همراه خود به شعب اخذ رای بیاورند، زیرا نوشتن رای برای دیگران توسط عوامل اجرایی شائبه تخلف ایجاد می‌کند.

طباطبایی با اشاره به این که تاکنون شاهد روند افزایش مشارکت مردم استان در این مرحله از انتخابات هستیم بیان کرد: پیش بینی تعرفه لازم برای شعب در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: با توجه به این که در حرم مطهر رضوی شاهد حضور مجاوران و زائران هستیم و در این انتخابات کشوری همه افراد می‌توانند مشارکت داشته باشند تعرفه لازم برای این شعب نیز در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به میزان جمعیت حاضر در مشهد پیش بینی می‌شود حدود ۵۰ درصد آرای استان در این شهر اخذ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.