مدیر کل راه و شهرسازی استان از برگزاری دومین جشنواره ساختمانهای برتر استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حامد مانی فر ، اجرای سیاست های تشویقی و ترغیبی برای ساخت و ساز، ارتقای کیفیت ساختمان سازی و ایجاد رونق در بازار مسکن را از اساسی ترین اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد .

مانی فر با بیان اینکه ساختمان های شرکت کننده در این جشنواره باید حداقل قوانین و مقرارات ملی ساختمان را رعایت کرده باشند افزود: این جشنواره در سه بخش ساختمان های مسکونی 2 تا پنج طبقه، مجتمع های مختلط تجاری- اداری و واحدهای با تعداد بالا با تاکید بر آیتم های معماری داخلی و خارجی، تکنولوژی ساخت و اجرا و سازگاری با محیط زیست برگزار خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد:  با همکاری و پیگیری دستگاهها و نهادهای مرتبط،  نتایج این جشنواره تا روز پنجم اسفند برابر با روز مهندس ، اعلام شود .

 وی  گفت : برگزاری چنین جشنواره هایی در کنار انجام امور سخت افزاری و تامین منابع مالی حوزه ساختمان، راهکاری موثر است تا بتوان با ایجاد رقابت حرفه ای، دانش مهندسی و سطح رعایت مقررات ملی ساختمان را در سطح استان افزایش داد.

رییس شواری مسکن استان قزوین افزود: سال گذشته جشنواره ساختمان های برتر در حوزه بناهای واجد ارزش با کاربری عمومی برگزار شد و در نهایت سه ساختمان برتر نیز در این حوزه معرفی و از سازندگان آنها تقدیر شد.

مانی فر تصریح کرد: باید دقت شود که در کنار تقدیر و معرفی ساختمانهای برتر، باید تسهیلاتی فراهم کرد تا مهندسین و سازندگان برتر بتوانند از عرصه ی بهتری برای فعالیت برخوردار باشند که این خود یک ابزار تشویقی برای ترغیب و تقویت سرمایه گزاران بخش خصوصی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار