اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هفته آینده به قزوین سفر می کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات شهرهای استان گفت : اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با دعوت مجمع نمایندگان استان در قزوین حضور می یابند .

داودمحمدی از مدیران خواست تا پیشنهادات خود را درباره بهره مندی از بودجه ملی و اصلاح بودجه استانی ارائه دهند .

وی با بیان اینکه پارسال  سهمیه 5هزارتن قیر برای راههای استان گرفته و فقط  50درصد آن جذب شد، افزود : انتظار این است  امسال مدیران مربوطه تلاش لازم را برای تخصیص 100درصدی به کارگیرند.

بهمن طاهرخانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت:مردمی که به عنوان مالک کشور مطرح هستند، مطالباتی دارند که باید با تدبیر جمعی و هوشمندانه برای  تحقق خواسته آنها کوشید.

روح اله باباصالح،نماینده مردم بویین زهرا  و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت:در اجرای طرحهایی جامع شهری کل استان دچار مشکل هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هم در این جلسه  بر برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان درباره حل مشکلات مردم تاکید کرد .

علی فرخزاد گفت :در این جلسات مشکلات مطرح و بعد از آن با اولویت بندی در حل و رفع آنها کوشش می شود، همچنین مدیران دستگاههای اجرایی باید در جلسات بعدی حضور داشته باشند و پاسخ مناسبی ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار