در جلسه شورای اداری مدیران استانداری ضمن قدردانی از خدمات ایوب رحیمی ، سید سعید شاهرخی بعنوان معاون جدید سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ استاندار قزوین در این جلسه با اشاره به سوابق سیاسی و اجرایی معاون جدید سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: شاهرخی از افراد با سابقه وزارت کشور است که سال ها تجربه فرمانداری، بخشداری، شهرداری در مناطق مختلف و در نهایت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان را در کارنامه خود دارد.

معاون جدید سیاسی، امنیتی استاندار قزوین معرفی شد

همتی افزود: مشی دولت مشی اعتدال است و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری باید براساس این مشی در جهت خدمت صادقانه به مردم فعالیت کند و مردم هم قدردان این زحمات خواهند بود .

استاندار با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های  ایوب رحیمی  در طی دوران تصدی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری از وی بعنوان انسانی وارسته، با اخلاق  و مودب یاد کرد و گفت: در این مدت چیزی جزء وفاداری و برادری از ایشان مشاهده نشد ونهایت تلاش،همدلی وحمایت را داشت و در کارهایش روح صداقت را بعینه مشاهده می کردم .

همتی  افزود: از وجود آقای رحیمی به عنوان دستیار ویژه استاندار و رئیس مرکز نوسازی،تحول اداری و فناوری اطلاعات در استانداری استفاده خواهد شد.

استاندار در ادامه گفت : باید تلاش کنیم حفظ و تقویت آرامش ،وحدت رویه ، پرهیز از قطب بندی کردن جامعه را درگفتار و تصمیم گیری ها مدنظر داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه هرچه قدر به فضای انتخابات نزدیک شویم تحرکات سیاسی و اجتماعی در جامعه  زیاد می شود ، اظهار داشت: لازم است همه مدیران رفتاری توام با عقلانیت،اخلاق،مدارا و در خور شان دولت را در پیش بگیرند .

همتی با تاکید بر ضرورت و اهمیت نظارت بر عملکرد دستگاه ها خاطرنشان کرد: باید انعکاس  دستاوردها و خدمات دولت به افکار عمومی و  مردم در دستور کار مدیران باشد چون کار ها متعلق به مردم و نظام است که می تواند اعتماد و امید مردم را نسبت به نظام و مسئولان تقویت کند.

وی گفت: پاسخ به انتقادات و تخریب ها باید حالت ایجابی داشته باشد و از برخورد تقابلی خارج شود چون مردم خوب می فهمند و خدمتگذار واقعی را تشخیص می دهند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار