به برکت شکل‌گیری و استقرار انقلاب اسلامی، اسلام در جهان تولدی دوباره یافته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم عزاداری نیروهای مسلح که در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح فقط سنگرنشین این مرز و بوم نیستند، بلکه سنگرنشین اسلام ناب هستند که این موضوع نشان دهنده ارزش کار آنها است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت شکل گیری و استقرار انقلاب اسلامی، اسلام در جهان تولدی دوباره یافته است. امروز انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان که همان قلوب ملت‌های آزاده و ستمدیده جهان است را فتح کرده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن و لزوم مقابله با آن عنوان کرد: دشمنان انقلاب به دنبال این هستند که ارکان انقلاب و روحیه دین‌داری، ولایت‌مداری و سنگر‌نشینی، پایداری و مبارزه را در بین مردم تضعیف کنند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمن متوجه شده انقلاب اسلامی مرگ تدریجی او را رقم زده است، افزود: نیروهای مسلح باید قدر فرصت ایجاد شده برای صیانت از ارزش‌ها، اصول و مبانی اسلامی را بیش از پیش بدانند.

جانشین  نماینده ولی فقیه  در سپاه پاسداران عنوان کرد: براساس تعالیم و آموزه‌های اسلامی دشمن با ما مرز جغرافیایی ندارد بلکه مرز موجود با دشمن یک مرز اعتقادی است و به همین علت به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و جنگ با او که جنگ بین توحید و شرک و خدا با شیطان است، همواره تداوم دارد.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار