مسیر رو به رشد فضاهای اسکیت روی یخ کشور

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی از روند روبه رشد اسکیت روی یخ کشورمان خبر داد.

مسیر رو به رشد فضاهای اسکیت روی یخ کشورکاوه صدقی در گفتگو با  خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:  اظهار کرد: به منظور توسعه فضاهای اسکیت روی یخ کشورمان، مسئولان شرکت سازنده اسکیت روی یخ هلند به ایران سفرکردند و از امکانات، فضاهای موجود و قابل بهره برداری در آکادمی ملی اسکیت آزادی بازدید کردند.

بازدید از مجموعه 12 هزار نفری آزادی، سیستم سرمایش این مجموعه و شرایط و قابلیت بهره برداری از این سالن بررسی شد.شرکت ICE WORD پیش از این نیز در شهر مقدس مشهد و کیش نیز سازه های یخ را به بهره برداری رسانده اند.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون اسکیت به دنبال ساخت زیرسازهای مناسب برای توسعه رشته آیس در ایران است و از این جهت که اسکیت بازان کشورمان باید به مسابقات بین المللی اعزام شوند ، فضاهای تمرینی در فضایی استاندارد و حرفه ای نیاز دارند .

با این پشتکار و پیگیری مسئولان اسکیت کشور قطعا تا پایان سال 96 به زیر ساخت های اسکیت روی یخ اضافه می شود.پس از بررسی های فنیو مطالعه نقشه های موجود، طرح نهایی خود را به فدراسیون اسکیت اعلام می کنند. شرکت ICE WORD پیش از این نیز در شهر مقدس مشهد و کیش نیز سازه های یخ را به بهره برداری رسانده اند.

صدقی در ادامه افزود: امیدوارم به زودی مراحل ساخت این پروژه آغاز شود و ملی پوشان اسکیت روی یخ کشورمان بتوانند برای تمرینات خود به این مکان ها مراجعه نمایند.

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان در خصوص مشکل در ثبت نام ملی پوشان برای شرکت در بازیهای زمستانه 2017ژاپن خاطرنشان کرد: با آن که مسئولان فدراسیون اسکیت مدت ها پیگیر این ثبت نام بودند،متاسفانه مشکلی در ثبت نام ملی پوشان پیش آمده و ما هم چنان چشم انتظار کمیته ملی المپیک هستیم. امیدوارم این مشکل برطرف شود و ما شاهد حضور اسکیت بازارن در این رقابت ها باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار