شاگردان صدقی مقابل کره جنوبی به پیروزی دست یافتند.

پیروزی یک نیمه ای اسکیت هاکی ایران مقابل کره ای هابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم ملی این لاین هاکی کشورمان امروز در چهارمین بازی از مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم کره جنوبی رفت.

گل نخست این بازی در نیمه اول را محمد فرزانه وارد دروازه کره ای ها کردو گل دوم توسط جلال کیهانفر به ثمر رسید. در ادامه با بازی هدفمند و خوب اسکیت بازان کشورمان بازهم کره ای نتوانستند کاری از پیش ببرند و سومین گل ایران توسط نیما مهربان بار دیگر دروازه کره ای ها را گشود. گل چهارم و اثر بخش این دیدار در پایان نیمه اول توسط فرزاد هوشيدرى به ثمر رسید. داوری این دیدار نارضایتی کادر فنی اسکیت هاکی کشورمان را برانگیخت و باعث شد کریستین مولر و کاوه صدقی بارها به مسئولان برگزاری مسابقات اعتراض کنند.

نیمه نخست این دیدار با دفاع و بازی خوب اسکیت با زان کشورمان با نتیجه 4 بر 1 به سود ایران به پایان رسید و ملی پوشان با پیروزی به رختکن رفتند.


با شروع نیمه دوم این بازی گل پنجم این دیدار توسط بازیکن با تجربه تیم محمودرضا مهدویان به ثمر رسید و در ادامه با دفاع خوب ملی پوشان کشورمان کره ای ها همچنان نا کام ماندند. گل ششم این دیدار توسط جلال کیهانفر دروازه کره ای ها را بار دیگر گشود.

تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان در نهایت با نتیجه 6بر 2 پیروز این میدان شد .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار