کرمانشاه؛

متلاشی شدن باند سرقت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام پنج باند سرقت "منزل" در يک عمليات ضربتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار منوچهر امان‌اللهی امروز (9 آذر) گفت: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان و اقدامات اطلاعاتی و تعقيب و مراقبتی، پنج باند سرقت منزل شناسایی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، دستگيری اعضای باندهای سرقت در دستور کار قرار گرفت که در اين راستا پس از شناسایی مخفيگاه آنان در نقاط مختلف شهر کرمانشاه، در موقعيتی مناسب و پيش از آنکه فرصتی برای فرار داشته باشند، طی يک عمليات ضربتی دستگير شدند.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پليس آگاهی 16 سارق حرفه‌ای را در اين عمليات دستگير و به مقر پليس آگاهی منتقل کردند و مورد بازجویی قرار دادند که متهمان در اين بازجویی‌ها به 140 مورد سرقت در شهرک‌ها و محله‌های مرفه نشين شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

امان‌اللهی افزود: سارقان با استفاده از خودروهای مدل بالا برای جلوگيری از مشکوک شدن شهروندان حوالی ساعت هفت شب اقدام به پرسه‌زنی داخل کوچه‌ها و محله‌های مرفه نشين می‌کردند و به محض خروج ساکنان منزل، پس از اطمينان از اينکه کسی در منزل حضور ندارد، با تخريب قفل درب منازل، اموال با ارزش مالباختگان را به سرقت می‌بردند.

وی خاطرنشان کرد: تلويزيون، لپ‌تاپ، دوربين عکاسی، فرش‌های نفيس و دست‌بافت، طلاجات و لوازم تزئينی قديمی و گران قيمت از جمله اقلامی می‌باشد که از سارقان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: تمامي مالباختگان شناسایی شده‌ و کشف اموال آنها که توسط مالخرها خريداری شده به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، باند ، سرقت ، متلاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.