مدیر کلینیک مددکاری همراز کرمانشاه از مردم خواست در طرح "دلگرمی زمستانه" مشارکت کنند و در تهیه لباس، پتو، مواد غذایی، دارو و ... برای نیازمندان در فصل زمستان همکاری داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماندانا جواهری از اجرای طرح "دلگرمی زمستانه" در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این طرح در کرمانشاه همزمان با یازده استان دیگر کشور از دو روز قبل آغاز شده و تا 13 آذر ادامه دارد.

وی یادآوری کرد: در قالب این طرح انواع لباس گرم، پتو، داروهای سرماخوردگی، داروهای کمیاب، مواد غذایی، خشکبار، برنج، پوشاک بچه، شیر خشک، مواد شوینده و بهداشتی و ... از سوی خیرین جمع‌آوری شده و در فصل سرما بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیر کلینیک مددکاری اجتماعی همراز با بیان اینکه در این طرح کمک نقدی جمع نمی‌شود، اظهار کرد: همشهریان می‌توانند لباس‌های در حد نو و تمیز و داروهای بسته‌بندی و پلمب خود را که نیازی به آن ندارند، تحویل دهند.

جواهری با اشاره به اینکه توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده نیز آغاز شده، تاکید کرد: این اقلام بین افراد تحت پوشش بهزیستی، سرپناه‌های شبانه، کمپ‌های ترک اعتیاد، شیرخوارگاه و افراد نیازمند توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کرمانشاه دو مرکز کلینیک مددکاری همراز (واقع در خیابان اربابی، روبروی شیرخوارگاه معتضدی) و همچنین موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها (روبروی ترمینال شماره دو در خیابان سبزی‌فروش‌ها) در نظر گرفته شده و یا مردم می‌توانند با شماره‌های 08338247515 و 09366315909 تماس بگیرند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کمک ، نیازمندان ، فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.