یک کارگاه ساخت انواع قاب عکس چوبی و پلاستیکی به مساحت تقریبی 100 مترمربع در محله افسریه دچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 24، 37 و 15 به همراه گروه امداد و نجات 2 و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را ساعت 14:54 روز گذشته به محله افسریه، خیابان 15 متری اول رهسپار کرد.

به گفته داوود حقی افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران، یک کارگاه ساخت انواع قاب عکس چوبی و پلاستیکی به مساحت تقریبی 100 مترمربع دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود.

وی با اعلام اینکه دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی از فاصله دور قابل مشاهده بود، افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز کارگاه، با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبدهی وارد محل حادثه شدند و در مدت زمان بسیار کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این افسر آماده ادامه داد: خوشبختانه پس از جستجو در این کارگاه از سوی گروه امداد و نجات، مشخص شد هیچکس در هنگام بروز آتش سوزی در ساختمان کارگاه حضور نداشته است و آتش نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه اجناس سوخته، محل حادثه را تحویل مالک کارگاه دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار