امیرآبادی‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احضاریه‌ای درباره اظهارات صادقی در صحن پیرامون قوه قضاییه به مجلس ارائه نشده است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احضاریه‌ای از سوی دادگاه پیرامون شکایت دانشجویان بورسیه برای صادقی به هیئت رئیسه مجلس آمده است.

احضاریه‌ای از سوی قوه‌قضاییه درباره اظهارات صادقی در صحن به مجلس ارائه نشده است"احمد امیرآبادی فراهانی" عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستور آقای لاریجانی برای بررسی فوری پرونده محمود صادقی در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: رئیس مجلس بنده اعلام کرد تا هرچه سریعتر جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به این امر تشکیل شود.
 
وی افزود: بنده هم دستور رئیس مجلس را به هیات نظارت ابلاغ کردم لذا قرار شد، یکشنبه 14 آذرماه این جلسه به صورت ویژه تشکیل شود.
 
نماینده مردم قم تصریح کرد: احضاریه‌ای از سوی دادگاه پیرامون شکایت دانشجویان بورسیه برای صادقی به هیئت رئیسه مجلس آمده است، همچنین ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان طی شکایتی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرده که این نماینده مردم تهران به وی تهمت زده است.
 
امیرآبادی اظهار داشت: اما در مورد اظهارات صادقی نماینده مردم تهران درباره قوه قضاییه در صحن علنی مجلس تاکنون احضاریه‌ای به هیات رئیسه مجلس نرسیده است.

شایان ذکر است؛ محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرده است که علی لاریجانی رئیس مجلس به بنده پیغام دادند که به دادستان تهران اعلام کنم تا زمان تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره نماینده تهران تصمیمی اتخاذ نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۵۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۵
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۵
نظری ندارم
آخرین اخبار