کرمانشاه؛

دستگيری 7 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری هفت نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در يکي از شهرک هاي حاشيه نشين اين شهرستان با حضور به موقع پليس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ " رضا شيرزادي"گفت: در پي تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک مورد نزاع دسته جمعي در يکي از شهرک هاي حاشيه نشين کرمانشاه، بلافاصله اکيپي از ماموران کارآزموده کلانتري 17 بعثت به همراه عوامل اطلاعات جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
وي افزود: عوامل اين نزاع به علت اختلافات قبلي طايفه اي، با همديگر درگير و منجر به اخلال در نظم عمومي و مزاحمت براي اهالي محل شده بودند که با حضور به موقع و مقتدرانه پليس،  تعداد هفت نفر از عوامل درگيري دستگير و به کلانتري منتقل شدند.
اين مقام انتظامي افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده به همراه وسايل و آلات درگيري، تحويل مراجع قضائي شدند.
سرهنگ شيرزادي ضمن تاکيد بر برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنيت، عنوان کرد: عصبانيت و پرخاشگري نسبت به ديگران، پايين بودن آستانه صبر و تحمل افراد، عصبانيت هاي آني، پرخاشگري در مراودت هاي روزانه، تحقير و توهين به ديگران، ناآگاهي و بي توجهي به عواقب خشونت هنگام درگيري  از عوامل اصلي زمينه ساز درگيري هاي دسته جمعي و نزاع هاي خياباني است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.