گیلان؛

برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف گیلان

همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس در نقاط مختلف گیلان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

یادواره شهدای قلعه رودخان فومن برگزار شد .
حجت الاسلام والمسلمین پروایی یکی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت : شهدا با ایثار و از خود گذشتگی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند و ضامن بقاء انقلاب و ارزش های اسلامی شدند.
وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی  را ولایت و رهبری دانست و افزود : ملت بزرگ ایران با پیروی از ولایت فقیه با تمامی توطئه های دشمن مقابله می کند و از تهدیدها و تحریم های ظالمانه هیچ ترسی ندارد و برای ادامه راه امام راحل و شهدا با تمام توان ایستادگی می کند.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی  نیز در یادواره شهدای دوران دفاع مقدس محله شهید رستمیان و پایگاه شهید شیارکار در مسجد محمد رسول الله این شهرستان گفت : امروز دشمن تلاش می کند تا با ترویج تفکرات وهابی و تکفیری اسلام را لکه دار کند ولی ما مسلمانان شیعه و اهل سنت باید با اتحاد و همدلی نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم .
داداشی با اشاره به جانفشانی های شهدا در 8سال دفاع مقدس برای حفظ آرمان های اسلام و انقلاب گفت : مسوولان نیز اگر الگویشان در خدمت رسانی به مردم ایثارگری های شهدا باشد جایگاهشان نزد خداوند و مردم  رفیع خواهد بود.
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در یادواره شهدای مدافع حرم گیلان در روستای دهنده صومعه سرا گفت : تا زمانی که پیرو ولایت و رهبری هستیم و در مسیر شهدا حرکت می کنیم ، در مقابل همه ترفندهای دشمنان پیروز هستیم.
سردار عبدالله پور افزود :به برکت خون شهدا خداوند چنان قدرتی به ما داده که در مقابل هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نمی آوریم و عاقبت به خیری نیز در پیروی از راه شهداست.
حجه الاسلام صفری امام جمعه املش نیز در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی این شهرستان گفت : همه باید تلاش کنیم با ایمان قوی در برابر وسوسه های شیطان بایستیم و برای تعالی نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم .
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز در یادواره شهدای سیاهدول ماسال گفت : شهدای انقلاب اسلامی سرمایه عظیمی بودند که از دست ما رفتند و امنیت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند .
حجت الاسلام و المسلمین کریمی مدیر اوقاف شهرستان رشت نیز در یادواره 20 شهید منطقه فشته کوچصفهان و شهدای مدافع حرم در حرم آقا سید ذوالکفل این منطقه گفت :
به برکت خون شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی هیچ کشوری و هیچ جریان تروریستی جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را ندارد و همه باید قدردان این امنیت باشیم.
در پایان حاضران با مداحی و سینه زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
 


انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.