رییس دانشگاه صنعتی شریف از جزئیات طرح های عمرانی و تعامل با اداره استاندارد برای تعمیر 22 آسانسور غیراستاندارد دانشگاه خبر داد.

محمود فتوحی فیروزآبادی رییس دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره طرح های عمرانی این دانشگاه گفت: درحال ساخت تعدادی ساختمان برای دانشگاه مثل دانشکده مهندسی هوافضا یا دانشکده مهندسی مکانیک هستیم.

وی با بیان اینکه تخصیص بخشی از بودجه این امر برای امسال است، ادامه داد: طبق بودجه دریافتی ساخت ساختمان های این دو دانشکده را پیش برده و ادامه می دهیم همچنین ساخت دانشکده مهندسی مواد هم به زودی آغاز می شود.

رییس دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: علاوه بر ساخت ساختمان های فوق، امیدواریم ساخت کلاسهای درس را تا پایان امسال به اتمام برسانیم چرا که ساختمان ابن سینا که هم اکنون محل کلاسهای درس است به مقاوم سازی احتیاج دارد.

فتوحی فیروزآبادی با اشاره به تعمیرات اساسی که امسال در خوابگاههای دانشگاه انجام شد، عنوان کرد: اگرچه بخشی از بودجه ساخت و تعمیرات قول داده شده که به زودی تامین شود اما لازم است مابقی بودجه را هم دریافت کنیم.

وی درباره تعمیر آسانسورهای دانشگاه بیان کرد: طبق بررسی ها، 22 آسانسور دانشگاه غیراستاندارد تشخیص داده شده که ضمن تعامل و صحبت با اداره استاندارد و شرکتهای خصوصی آسانسور درصدد هستیم تا به ترتیب اولویت، کار تعمیر آسانسورهای دانشگاه را شروع کنیم.

به گفته وی، تاکنون هرفعالیتی که عملا در دانشگاه مقدور بوده، صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.